14 Ιουλίου 2014

Τηγανίτες με βρώμη, μέλι και παπαρουνόσπορο






Αφού έφτιαξα τα τέλεια αυτά pancakes, αφού έφαγα σαν το βόα όλο το πιάτο που απεικονίζεται, αφού έγραψα τη συνταγή, διάλεξα τις φωτογραφίες  και κάθισα να γράψω δυο κουβέντες, σκέφτηκα: «πώς στο καλό κατάφερα να κάνω μια υγιεινή συνταγή, ανθυγιεινή»???  Ένα βουνό παγωτό από πάνω είναι η απάντηση, και κανα δυο κουταλιές  γλυκό βύσσινο. Τελικά, αυτό μόνο εγώ μπορώ να το κάνω......και μερικοί ακόμα! 


Εν πάση περιπτώση, απομονώνοντας τη διακόσμηση και στεκόμενος  μόνο σε αυτή, καθεαυτή την τηγανίτα και τα διαλεγμένα υλικά της, θα βρει κανείς μια υγιεινή επιλογή για πρωινό γεύμα. 

Να τονίσω βεβαίως πως αυτά τα pancakes, ταιριάζουν ιδιαιτέρως με παγωτό και γλυκό του κουταλιού βύσσινο. ....Αυτό σε περίπτωση που δεν το αντιληφθήκατε!!!! 




ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΜΕ ΒΡΩΜΗ, ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΟΥΝΟΣΠΟΡΟ

Υλικά: 

     1)      ½ κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
     2)      ½ κούπα αλεύρι ολικής άλεσης
     3)      ½ κούπα νιφάδες βρώμης
     4)      1 κουταλιά της σούπας παπαρουνόσπορο
     5)      1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
     6)      ½ κουταλάκι του γλυκού κανέλα
     7)      ¼ κουταλάκι του γλυκού αλάτι
     8)      1 κούπα γάλα
     9)      3 κουταλιές της σούπας μέλι
     10)   1 αυγό



Μέθοδος: 

Βάζουμε όλα τα στερεά υλικά σε ένα μπολ (αλεύρι, βρώμη, παπαρουνόσπορο, μπέικιν πάουντερ, κανέλα και αλάτι). Τα ανακατεύουμε με ένα κουτάλι. 

Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε τα υγρά (γάλα, μέλι και το αυγό). Με ένα πιρούνι τα χτυπάμε καλά σαν να φτιάχνουμε ομελέτα. 

Κατόπιν ρίχνουμε το περιεχόμενο του μπολ με τα υγρά στο μπολ με το αλεύρι και τη βρώμη. Ανακατεύουμε πολύ καλά να ομογενοποιηθούν. 



Βάζουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι στη φωτιά, του ρίχνουμε ελάχιστο λάδι (περίπου μια κουταλιά της σούπας) και το κουνάμε να πάει παντού. Μόλις κάψει παίρνουμε μια κουταλιά (με κάποια μεγαλύτερη κουτάλα, όχι με κουτάλι της σούπας) και την ρίχνουμε στο τηγάνι. Βάζουμε 2-3 τέτοιες κουταλιές, ανάλογα με το μέγεθος του τηγανιού μας. Ψήνουμε τις τηγανίτες σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά. Μόλις αρχίζουν να βγάζουν φουσκάλες από πάνω, τότε σημαίνει πως από τη μια μεριά έχουν ψηθεί. Τις γυρίζουμε προσεκτικά με μια ξύλινη σπάτουλα από την άλλη μεριά και τις αφήνουμε να ψηθούν και από εκεί.  Μόλις είναι έτοιμες, τις βγάζουμε σε ένα πιάτο και συνεχίζουμε την ίδια διαδικασία (λάδωμα τηγανιού και κουταλιές από το μίγμα) μέχρι να μας τελειώσει ο χυλός. 

Σερβίρουμε ιδανικά με μέλι ή σκέτες με φρούτα. 

Καλή επιτυχία!






27 σχόλια:

  1. Όλα τα λεφτά είναι το κλείσιμο. "Συνοδεύουμε", λέει, "ϊδανικά με μέλι, ή σκέτες με φρούτα". Σε ποιον τα λες καλέ και περιμένεις να σε πιστέψει???? Πρώτα μας ανοίγεις την όρεξη πρωί-πρωί με ένα βουνό τηγανίτες και παγωτά και βύσσινα και του πουλιού το γάλα, και μετά, "...με μέλι, ή σκετες με φρούτα"...
    Είναι Υπέροχες! Δε μου ξέφυγε το κεφαλαίο. Υπέροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχχαχαχαχχαα
      Άστα, Χρύσα!!!!
      Γουρούνιασα πάλι......
      χαχχαχαχχαααα

      Διαγραφή
  2. Μοιάζει με τούρτα....και εγώ έχω αδυναμία στις τούρτες!Εκεί να δεις συμπεριφορές ερπετών ,αλλά και λοιπών τετράποδων σε περίοδο πείνας......τουλάχιστον αυτά τρώνε για την επιβίωση!
    Μαζί σου λοιπόν στην κραιπάλη της μοναχοφαγίας και της υπερφαγίας που δίχως άλλο προκαλεί η φιλήσυχη,αλλά ταυτόχρονα και ξεσηκωτική ζουμερή εικόνα του μικρού λόφου από τηγανίτες!
    Μαζί σου και στις μπάλες του παγωτού που αδιάνροπα έλιωσε στην κορυφή,παρασέρνοντας στα παγωμένα ρυάκια του,τους δραπέτες γευστικούς ορισμούς που μια χρυσαφένιο τηγανίτα αφήνει πίσω της.
    Μαζί σου και στα πορφυρένια κολλώδη μονοπάτια του βύσσινου,που αγκάλιασε ,συνόδεψε και τελικά ανέδειξε την τελική γεύση.
    Όλα τα θέλω.Έτσι ακριβώς όπως τα γεύτηκες,έτσι ακριβώς όπως τα παρουσιάζεις.Έτσι όπως τα προλογίζεις,γιατί το να προετοιμάζεις κατάλληλα τον υποψήφιο δοκιμαστή,αποτελεί τέχνη.Πρέπει να τον βάλεις στη διαδικασία της γλυκιάς αναμονής και της υπόσχεσης.
    Στην αδημονία της αιώνιας απόλαυσης .Στην ευτυχία της γεύσης,που μόνο μια εικόνα μπορεί να αντιπροσωπεύσει.Από τα χέρια της Χρυσαυγής.Και αυτό έχει αξία.
    Ωραίο πρωινό!!!!Πλούσιο,χορταστικό και απολαυστικό!Από όλες τις απόψεις γλυκιά μου Χρυσαυγούλα!
    Σε φιλώ πολυ,πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, ότι και να φάει κανείς το πρωί το καίει.
      Το θέμα είναι τι γίνεται από το πρωινό και μετά. Πόσο εγκρατής είναι κανείς, στο μεσημεριανό και πόσο λιτός στο βραδυνό.

      Φάε χωρίς τύψεις τις τηγανίτες με ότι τραβάει η ψυχούλα σου επάνω και άσε τις τύψεις για τους άλλους. Μην κοιτάς....κι εγώ έτσι έκανα εκείνη τη μέρα. Μη σου πω ότι οι τηγανίτες με κράτησαν όλη μέρα και δεν χρειάστηκε ούτε μεσημεριανό να φάω!!!

      Σε φιλώ κι εγώ καλή μου φίλη!

      Διαγραφή
  3. Φαίνονται υπέροχα! Νόστιμα, υγιεινά.......βάλε τους τώρα επάνω, παγωτό και γλυκό και στείλε μου ένα πιατάκι, χιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοειται πως θα τις σερβιρω με γλυκο!!!
      Καλη βδομαδα Μαρια!!

      Διαγραφή
  4. Γλυκιά μου Χρυσαυγή έκανες το πρωινό των ονείρων μου! Άσε τα διαίτης για άλλη μέρα και φέρε μια πιατέλα να γουρουνιάσουμε παρεϊτσα, χιχιχι
    Η τελευταία φώτο με συγκλόνισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα
      Μεσα ειμαι σε καθε ειδους τετοια προσκληση - προκληση.
      Κι εμενα ειναι απο τα λατρεμενα μου πρωινα ξερεις!!!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  5. πω πω τρελαίνοαμι για τηγανίτες!!! Κι εγω θα τις συνοδέψω ιδανικά με γλυκο βύσσινο..χεχεχεχε..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν θα πάρω κι εγώ τα βουνά (από τηγανίτες) και τα βύσσινα! Τα παγωτά στα αφήνω (να κάνω λίγο διατροφή, κατάλαβες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρε τα βουνα που θα σου φτιαξω εγω. Ναι, με βυσσινακι. Τι ψυχη εχει μωρε λιγο γλυκο φρουτακι απο πανω;;;;
      Φιλια Μαρθουλιτα!

      Διαγραφή
  7. Παναγιά μου πειρασμός η φωτό! Nομίζω ότι θα προτιμούσα να τις φάω τούρμπο όπως κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα
      Ελπιζω να μην το λες για να μην με κακοκαρδισεις!!
      Τελικα οι περισσοτερες προτιμουν κατα βαθος τις θερμιδες!

      Διαγραφή
  8. Αυτή η τούρτα να φαγωθεί με μέλι;;;; Εεεε όχι!!!!! Κι αυτό το παγωτό με το βυσσινάκι επάνω;;;; Κι αν είναι καϊμάκι;;;;;; Άσε με εμένα να ονειρεύομαι τώρα κι ας τις συνοδέψουν με μέλι όσοι δεν είναι λιχούδηδες όπως εγώ!!! Υπέροχες και πεντανόστιμες τηγανίτες κι από πάνω αυτό το παγωτό... τα τρώω όλη τη μέρα, για πρωινό, για γεύμα, για σνακ, για γλυκό και για δείπνο!!!!!!!!!!! Με κόλασες καλή μου Χρυσαυγή!!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω πως ιδανικό συνοδευτικό είναι τελικά ό, τι αρέσει στον καθένα...ακόμα και παγωτό, γιατί όχι?
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες τηγανίτες για το πρωινό μας!
    Πολύ καλη η επιλογή του παγωτού αλλά και του γλυκού βύσσινου...
    Καλέ μας άνοιξες την όρεξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ, Χρυσαυγή μου, εγώ η λιχούδω είμαι "οι μερικοί ακόμα"!!! Με παγωτό και με βύσσινο για μας και ιδανικά, με μέλι ή φρούτα, για τους υπόλοιπους!!! Οι φωτογραφίες με τσάκισαν... Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ, σκέτες θα τις έτρωγες;;;Σε κατανοώ απόλυτα κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Τέλειες!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι, ναι τις θέλω "διαίτης" με όλα αυτά που μας δείχνεις!
    Και προσοχή, τις έχω μετρήσει και είναι ακριβώς η ποσότητα που μου αρκεί, έτσι;

    Φιλάκια τηγανητά!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι δεν τις θέλω με μέλι και φρούτα όπως "ιδανικά" σερβίρονται, αλλά με ένα βουνό παγωτό
    και βυσινάκια όπως ξεδιάντροπα τις έφαγες εσύ. Όλες. Χωρίς να αφήσεις ούτε μια να μοιραστείς μαζί μας!
    Παρακαλώ να μην επαναληφθεί! ΑΥΤΕΣ οι υγιεινές τηγανίτες μου αρέσουν.

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. kala poso teleio???? ftiaxnw kafe k ta etoimazw...paei h diaita!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ τις θέλω με το βουνό από πάνω και ότι άλλο πάει.
    Μια χαρά υγιεινό είναι το παγωτό. Ολος ο κόσμος το τρώει..χιχι.

    Τέλειες είναι Χρυσαυγή μου και το μείγμα από τα pancakes πολύ μου αρέσει. Σίγουρα θα είναι το ίδιο νόστιμες και με απλό μελάκι από πάνω.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λαχταριστές!!! Νομίζεις ότι το μέλι τρέχει στην οθόνη του υπολογιστή...υπέροχες φωτογραφίες! Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι να σου πω καλή μου Χρυσαυγή;
    Τα είπες και τα έγραψες μόνη σου !!!
    "«πώς στο καλό κατάφερα να κάνω μια υγιεινή συνταγή, ανθυγιεινή»??? "

    Όπως και να ΄χει πάντως, ευχαρίστως θα σου έκανα παρέα, "χτυπώντας' μια τετράδα με παγωτό και βυσσινάκι βεβαίως.

    Άντε πάω να φάω μια γωνία τυρόπιτα, που μόλις ξεφούρνισα.

    Φιλιά πολλά-πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπήκα για λίγο στα πεταχτά γιατί φεύγουμε για Αθήνα! Δεν διάβασα τι έγραψες, είδα μόνο τις φωτογραφίες και θέλω πολύ -μα πολύ- το "μοντέλο" που τράβηξες!!!!!
    Θα τα πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πω πω!!! Μ' έστειλες!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μόνη σου τις έφαγες είπες???..μπράβο..μπράβο....ωραία φίλη....μμμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10