25 Μαρτίου 2012

Πένες με ροζ σάλτσα από ντομάτα και τυρί κρέμα


Γυναίκα, εσύ superstar!


          Μας είπαν πως η γυναίκα είναι το ασθενές φύλο. Κι εμείς εξεγερθήκαμε. Δεν μας άρεσε η προσφώνηση, δεν το άντεξε ο εγωισμός μας.



          Εμείς ασθενές? Εμείς παρακάτω από τους άνδρες στην τροφική αλυσίδα? Αυτό είναι ανήκουστο!

          Εξεγερθήκαμε! Φορέσαμε τα παντελόνια μας, πήραμε το τσιγάρο ανά χείρας και το κομπολόι απ΄ την άλλη και πέσαμε με τα μούτρα στη δουλειά. Δουλειά απ΄ το πρωί ως το βράδυ. Δουλειά ατελείωτη. Για να φτάσουμε ψηλά, να δείξουμε ότι τα καταφέρνουμε σε όλα τα ανδροκρατούμενα πόστα.

         Χαθήκαμε μεταξύ εργασίας και ατελείωτης δουλειάς στο σπίτι με τα οικιακά βάρη, όπου σαν Λερναία Ύδρα ξεπετάγονται ατέρμονα το ένα μετά το άλλο. Και το βράδυ, έχοντας τελειώσει τον αγώνα δρόμου, επιβάλλεται να γίνει η μετάλλαξη. Από κατάκοπες, να γίνουμε μοιραίες, αισθησιακές, ανταγωνιστικές ως προς τους πειρασμούς που ελλοχεύουν. Ανταγωνιστικές με το ένα μάτι κλειστό από την κούραση και τα πόδια να χρειάζονται επειγόντως ποδόλουτρο από το τρέξιμο και την ορθοστασία της ημέρας, αλλά με διάθεση σεξοβόμβας βγαλμένης από ταινία.

        Να πετύχουμε όλους τους στόχους που εμείς οι ίδιες θέσαμε στον εαυτό μας για να δείξουμε και να αποδείξουμε ότι είμαστε υπερβιονικές γυναίκες! (Να το αποδείξουμε σε ποιον?) Σύγχρονες, μοντέρνες, μέσα σε όλα! Μέσα σε όλα μέχρι το λαιμό κι ακόμα παραπάνω!

        Και τελικά η ισότητα ως προς αυτό το κομμάτι αποδείχθηκε φούσκα! Γιατί ισότητα στα δικαιώματα, αλλά και τις υποχρεώσεις θα χρειαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα για να επιτευχθεί… αν ποτέ γίνει αυτό.

        Δεν ξέρω για εσάς, αλλά αν είναι έτσι η ισότητα… sorry, αλλά προτιμώ την ανισότητα!

        …Πανεύκολη μακαρονάδα λοιπόν, για τις Σουφραζέτες του 2012. Τόσο εύκολη που επιβάλλεται να αναγκάσετε τον άνδρα σας να την φτιάξει για σας και να πλύνει και τα πιάτα!!


ΠΕΝΕΣ ΜΕ ΡΟΖ ΣΑΛΤΣΑ ΑΠΟ ΝΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙ ΚΡΕΜΑ

Υλικά:

1) 1 πακέτο πένες ή κάποιο άλλο κοντό ζυμαρικό
2) 1 κουτί ντοματοχυμό
3) 6-7 τοματίνια κομμένα στη μέση ή μια μεγάλη ντομάτα κομμένη σε χοντρά κομμάτια μαζί με τη φλούδα της
4) 1 μέτριο κρεμμύδι τριμμένο
5) 2 κοφτά κουταλάκια του γλυκού βασιλικό ή εστραγκόν (το καθένα δίνει διαφορετικό γευστικό αποτέλεσμα)
6) 1 κουταλάκι του γλυκού σκόρδο αποξηραμένο τριμμένο
7) 200 γραμμάρια τυρί κρέμα (είναι μια συσκευασία κανονικού μεγέθους)
8) 1/3 κούπας ελαιόλαδο
9) αλάτι


Μέθοδος:

           Σε κατσαρόλα σοτάρουμε το κρεμμύδι στο λάδι. Κατόπιν ρίχνουμε τη συμπυκνωμένη τομάτα, τα τοματίνια, το βασιλικό ή το εστραγκόν και το σκόρδο. Προσθέτουμε και ελάχιστο νερό και αφήνουμε να βράσει η σάλτσα σε μέτρια θερμοκρασία μέχρι να δέσει.

           Μόλις η σάλτσα είναι έτοιμη προσθέτουμε το τυρί κρέμα και το λιώνουμε με το κουτάλι μέσα στην κατσαρόλα. Μόλις λιώσει, αφήνουμε να πάρει μία βράση ακόμα για να ενωθούν τα υλικά.

          Αλάτι ρίχνουμε στο τέλος, αφού έχουμε προσθέσει το τυρί, ανάλογα με τα γούστα μας.

          Εντωμεταξύ έχουμε βράσει τα ζυμαρικά μας, τα στραγγίζουμε, και ζεστά όπως είναι, τα ρίχνουμε στην κατσαρόλα με τη σάλτσα και τα ανακατεύουμε.

*  Η μακαρονάδα αυτή σερβίρεται κατά προτίμηση χωρίς τυρί και ζεστή.


Καλή επιτυχία!!!







23 σχόλια:

  1. χαχαχα κορίτσι πόσες φορές προτίμησα κι εγώ την ανισότητα! Πόσες... δεν το κρύβω! Αχ τέλος πάντων, όλα χάλια είναι τελικά!
    Λοιπόν με τρέλανες με τη συνταγή, είμαι και μακαρονού! Θα την κάνω οπωσδήποτε, γιατί είναι και ελαφριά. Άρχισα βλέπεις διατροφή, οπότε θα βάλω ένα ελαφρύ τυράκι (λέμε τώρα!!)
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις γύρισα από το σουπερ μάρκετ, με περιμένουν πλυντήρια, δουλειές, μαγείρεμα για το βράδυ, μαγείρεμα για αύριο ... Ανισότητα και πάλι ανισότητα!!
      Τις πένες να τις φτιάξεις, θα σου αρέσουν! Και βάλε light τυρί κρέμα... μια χαρά θα σου γίνουν!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Μα πώς σου ήρθε και έθεσες τέτοιο θέμα βρε κορίτσι;;; :)
    Κατά την ταπεινή μου άποψη, στα βασικά θέματα δεν υπάρχει ισότητα... Ειδικά σε ότι αφορά την εργασία, θεωρώ ότι η κατάσταση είναι ιδιαίτερως δύσκολη για εμάς τις κυρίες. Φοβόμαστε να μείνουμε έγκυος για να μην κινδυνεύσουμε να χάσουμε τη δουλειά μας...
    Από κει και πέρα τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα λες. Έχουμε να διεκπεραιώσουμε τόσα πράγματα, να ανταποκρινόμαστε σε τόσους ρόλους και να είμαστε πάντα στο ύψος των περιστάσεων. Σαν να γύρισε λίγο μπούμερανγκ η υπόθεση ισότητα ε;;; Σαν να έχουμε αναλάβει υπερβολικά πολλές αρμοδιότητες... Δεν ξέρω για σένα αλλά προσωπικά νιώθω ότι ώρες ώρες λυγίζω από το βάρος τους!
    Αρκετά με αυτό το θέμα, ας πούμε τώρα και για τα ζυμαρικά σου κυρία μου!
    Πολύ καλοκαιρινά και ανάλαφρα! Με τα ντοματίνια να χαρίζουν χρώμα, γεύση και άρωμα και το τυρί κρέμα να τους δίνει ωραιότατη κρεμώδη υφή!
    Πολλά πολλά φιλάκια και καλό σας απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά Ερμιόνη...,
      το θέμα το έθεσα γιατί απλούστατα το ζω καθημερινά!
      Όταν νιώθεις σκλάβος κάποιες φορές... δεν χρειάζεται και πολύ για να γράψεις ένα άρθρο γία το θέμα!! Πίστεψέ με αυτοβιογραφικό είναι !!! χιχιχι!!!

      Καλή σου μέρα συνάδελφε γυναίκα!!
      Καλή δουλειά σε όλα σου τα πόστα (της μαμάς, της εργαζόμενης, της νοικοκυράς, της γυναίκας)!!!

      Φιλιάαααααα

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ Χρυσαυγή μου σε όλα. Η ισότητα τελικά ειναι μόνο στα χαρτιά.

    Πολύ ωραία η συνταγή σου. Συνήθως την κάνω ''άσπρη'' τη μακαρονάδα αν βάλω τυρί κρέμα. Μου έδωσες ωραία ιδέα με την ντομάτα για την επόμενη φορά.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάριον μου γλυκιά!
      Ωραία είναι και σαν άσπρη η μακαρονάδα με το τυρί κρέμα, αλλά η κόκκινη είναι αρκετά ιδιαίτερη. Θα σου αρέσει, είμαι σίγουρη!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Μεγάλη συζήτηση, με όλες σου τις τεκμηριωμένες σκέψεις να με βρίσκουν σύμφωνη.
    Καταλήγω ότι η μόνη ανισότητα υπέρ ημών μπορεί να είναι το δυνατότερο πορτοφόλι, που πιθανώς κάποια να διαθέτει...Μετά όμως αρχίζουν άλλα παρατράγουδα.

    Για τη μακαρονάδα σου: Η απλότητα στην τελειότητα της νοστιμιάς και της φωτογράφισης!

    Φιλιά σας, πολλά.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Ζαμπία μου!
      Τεράστια κουβέντα είναι αυτή. Τώρα όσο για το πορτοφόλι, συμφωνώ ότι πολλές γυναίκες έχουν καταφέρει να έχουν ένα πολύ παχυλό πορτοφόλι, το οποίο είναι απόρρια του κόπου τους και της πολύωρης δουλειάς τους. Γενικώς έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στην καριέρα τους. Έχουν χάσει όμως σημαντικά σε άλλα κομμάτια της ζωής. Δεν νομίζω ότι στην τελική είναι ευτυχισμένες. Και όσο για το ποσοστό τους... είναι πολύ μικρό.
      Οι περισσότερες Ελληνίδες είναι βιοπαλεστές της ζωής που προσπαθούν να ισορροπήσουν τα πάντα γύρω τους αρμονικά. Τη δουλειά, την οικογένεια, τα παιδιά, τον άνδρα και στο τέλος τέλος, αν περισσέψει χρόνος, τον ίδιο τους τον εαυτό.

      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια περί μακαρονάδας και φωτογραφιών!!!

      :-)

      Διαγραφή
  5. Χρυσαυγή μου συμφωνώ σε όλαααα!!!Αχ τι να κάνουμε;;;;Είσαι απίστευτη μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις!!!
    Τα ζυμαρικά σου είναι τέλεια απο τα αγαπημένα πιάτα του συζύγου αλλά βάζει και μπόλικοοοοοο τυράκι απο πάνω....!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου!!
      Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ για τα πολύ καλά σου λόγια όσον αφορά στα κείμενά μου!!! Είναι το ποιο σημαντικό για μενα να σου πω την αλήθεια!!

      Πολύς κόσμος τρώει πάντως τα μακαρόνια με τυρί, ακόμα και αν το έχει η ίδια η σάλτσα μέσα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό!! Δοκιμάστε την και πιστεύω ότι θα του αρέσει πολύ!!
      Φιλιά πολλά πολλά και από μένα!

      Διαγραφή
  6. Γέλασα πολύ ξέρεις γιατί, να δω αυτόν που δεν τρώει ζυμαρικά να τη φτιάχνει!!
    Αυτού του είδους την ισότητα δεν την κατάλαβα ποτέ.
    Εγώ πιστεύω στον σεβασμό της προσωπικότητας κάθε ανθρώπου και στην αξία που έχει γενικά μέσα στην κοινωνία ή στην οικογένεια.
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου, εγώ δεν γελάω καθόλου σε πληροφορώ..
      Ξέρεις γιατί??? Γιατί αυτός που δεν τρώει τα μακαρόνια δεν μαγειρεύει κιόλας!! Δεν βράζει ούτε νερό και η κουζίνα είναι διακοσμητικό δωμάτιο του σπιτιού.... Άστα!! Σε αυτό το θέμα ήμουν άτυχη.
      Τα μόνα που μπορεί να κάνει είναι ξεσκόνισμα, σφουγγάρισμα μπαλκονιού, άπλωμα ρούχων και κάτι τέτοιες ποιο "καθαρές" δουλειές του σπιτιού. Γιατί το μαγείρεμα το σιχαίνεται...

      Αρα εγώ την πάτησα σαν σουφραζέτα!!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Χρυσαυγή μου!!!!!!!! Κι εγώ είμαι μακαρονού και του συγκεκριμένου ειδικά, μου αρέσει!!! Επίσης που αρέσει πολύ που έχει κρέμα τυρί και όχι κρέμα γάλακτος π.χ. , καθώς χρησιμοποιώ πολύ!!! Πολύ ωραίες οι πένες στο σύνολο!!!!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελένη μου!
      Το τυρί κρέμα δίνει στη σάλτσα μια ποιο δεμένη και παχύρευστη υφή. Σαφώς καλύτερη από την κρέμα γάλακτος για την συγκεκριμένη παρασκευή!!

      Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Έχεις δίκιο! Και τον φωνάζω τώρα να του δείξω τη συνταγή! Νίιιιιικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες του Νίκου, αφού είναι να το κάνει, να το κάνει ολοκληρωμένο!
      Να πάει να ψωνίσει τα υλικά, να την φτιάξει και να πλύνει και τα πιάτα!!!

      Φιλιά Βεραααααα

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσαν πολύ τα μακαρόνια σου Χρυσαυγή.
    Φαντάζομαι, ξέρεις ήδη την απάντηση αν πω του Χρήστου να φτιάξει αυτή τη μακαρονάδα.
    "Εγώ {ο Χρήστος} την κάνω καλύτερη". Μα φυσικά! Τι άλλο θα έλεγε;
    Όταν εδεήσει να μας φτιάξει ένα φαγάκι αυτό θα είναι μακαρόνια και τα φτιάχνει ωραία εδώ που τα λέμε.
    Μόνο που δεν τα φτιάχνει συχνά.
    Όσον αφορά το θέμα της δουλειάς, μου λείπει πολύ να δουλέυω {ναι, είμαι κι εγώ θύμα της οικονομικής κρίσης}.
    Και μπορώ να πω πως τώρα κουράζομαι περισσότερο που είμαι σπίτι παρά όταν δούλευα. Ο Χρήστος βοηθούσε πολύ. Τώρα δεν υπάρχει λόγος να βοηθήσει γιατί εγώ τι θα κάνω; Να τον βλέπω να καθαρίζει να μαγειρεύει και να κάνει οτι κάνει μια καλή νοικοκυρά; Καλό μου ακούγεται αλλά δύσκολο.
    Πολλά είπα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα Στέλλα μου για την ανεργία. Είναι η σύγχρονη μάστιγα της Ελλάδας. Και δυστυχώς ήρθε για να μείνει, έτσι όπως μας κατάντησαν οι αλητήριοι!
      Αυτό που λες ότι κουράζεσαι περισσότερο στο σπίτι απ΄ ότι στη δουλειά είναι μια μεγάλη αλήθεια. Ετσι γίνεται. Τα οικιακά είναι σκληρή εργασία, 24ώρες το 24ωρο και χωρίς ένσημα, αναγνώριση και γκλαμουριά...
      Αστα.. και εγώ στην ίδια κατηγορία είμαι!

      Τα μακαρόνια ας σου τα φτιάξει ο Χρήστος σου, και αν τα κάνει καλύτερα, με γειά του με χαρά του!!!

      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχα. Θα του μεταφέρω τους χαιρετισμούς σου;-)).
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Πόσο δίκιο έχεις σ'αυτά που λες!! ψάχναμε την ισότητα και τελικά χάσαμε τα αυγά και τα καλάθια!!σου μιλάει ένα θύμα!!
    Η μακαρονάδα αυτή είναι απόλυτα μέσα στα δικά μου γούστα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαρί μου!!
      Σου μιλάει και άλλο θύμα!!! Στο θέμα της κουζίνας και της μαγειρικής (με ότι αυτό συνεπάγεται... δηλαδή σούπερ μάρκετ, πλύσιμο πιάτων κλπ) είμαι και γω ατυχίσασα!!!
      Τι να κάνουμε??? Υπάρχουν άλλα καλά!

      Χαίρομαι που σου άρεσε η μακαρονάδα μου!
      Κράτα την και φτιάξ΄ την όποτε σου κάνει κέφι!!

      Φιλιά πολλά και από μένα!

      Διαγραφή
  11. "Τόσο εύκολη που επιβάλλεται να αναγκάσετε τον άνδρα σας να την φτιάξει για σας και να πλύνει και τα πιάτα!!""
    Αυτό να το δω...κι' ας πάω μετά στον Άρη παρέα με τον E.T. :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10